Dag 01 - Introducera dig själv

(Frågor hänvisas till "Kärlek i skriftligt format (x)". Typ frågor om varför jag är så sjuuuuuuuuukt häftig, typ.)
Jag heter Linn, och är ålderslös i mina egna tankar. Så fort jag inte är ålderslös börjar jag tänka att jag är en siffra, så det är lättare såhär. Jag studerar Natur-Musik, och tänker tvåspråkigt för att det är roligare då (engelska und schvenska).
Jag sjunger massvis, var jag än är, tills jag kommer på att människor inte alltid vill lyssna på mig när jag sjunger. Då håller jag tyst. Sången blir lite av en skam då, istället för en stolthet.
Jag spelar i band och är egentligen sjukt cool, även fast omvärlden inte förstår och uppskattar det.
Jag älskar att kommunicera i alla former som finns, utom telefonsamtal, och tror (till viss del) på astrologi. Jag är tvilling och har min måne i fiskarna.
Jag bor i en skog. Eller, snarare vid en väg, tillsammans med massa träd. Det är mysigt.
Jag har inte ätit rött kött på 5 år, och blev vegan vid årsskiftet. Jag gillar att vara kreativ, och att tänka.
Jag började skriva när jag var 12, och skrev tills jag var 15. Då tog orden slut, men de har hittat tillbaka igen.
Jag sover med huvudet i fel ände av sängen, och sätter mig alltid längst bak i den högra sidan av bussen.
Jag blir orolig i hela kroppen så fort jag inte har något att göra, och är beroende av min iPhone, eftersom min dator och jag är bästa ovänner.
Jag har sett många hemska dagar, men det är en del av att växa upp, och jag är rädd för känslor. Jag älskar att kolla på film, bara jag är på rätt humör, men det är sällan som jag faktiskt tar mig tid och ser en film. Jag älskar böcker, ty det finns inga bättre vänner, men de duger bara när tiden räcker till.
Jag pysslar med poesi (men jag kommer nog aldrig bli en poet), och vägrar våga växa upp.
Jag älskar djur, och önskar att jag kunde rita.
Och nu ska jag avsluta detta, innan det blir för långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0